Prihrana sirupom

Ove godine sam poceo prihranu pcela sirupom u razmeri jedan prema
jedan 15 Aprila do tada su pcele kao prihranu imale pogace. Prihranu
sirupom sam poceo kad je vreme postalo dovoljno toplo da bi ga pcele
uzimale. Danas 18 Aprila cu pogledati dali su pcele pocele da
nagomilavaju sirup u celije oko legla. I dali je potrebno dodavanje
ramova sa satnom osnovom jer je pri poslednjem pregledu bilo dosta
legla. Pcele su jos uveka u jednom LR nastavku, 6 kosnica imaju dodat
ispod prazan nastavak u koji su spustena jedan do dva rama sa medom iz
gornjeg nastavka. Najveci problem mi predstavlja dodavanje nastavka
iznad jer su jos noci hladne i prazan nastavak iznad legla bi mogao
dodatno da hladi leglo. Zbog toga mi je jako bitno kakav ce uticaj na
razvoj drustava imati ova podsticajna prihrana sirupom.

Comments

Popular posts from this blog

DMB 450m

Betonski stubovi

Pogace za pcele, kako ih ja pravim