Dimilica za pcele

Dimilica za pcele je neizostavni deo alata ili opreme jednog pcelara. Sam oblik i izgled dimilice, kao i proizvodjac ili marka, nije bitan. Bitno je da je dimilica pouzdana, da ne zataji kad je najpotrebnija. Medjutim sam kontinuitet rada dimilice ne zavisi od same dimilice nego od materijala koji se koristi za plamen odnosno za tinjanje i pravljenje dima. MATERIJAL KOJI SE KORISTI ZA PALJENJE U DIMILICI MORA BITI PRIRODAN. Pamuk (stara pamucna odeca, suva gljiva sa nekog drveta (kod nas se zove TRUD), odlicno dimi obican karton umotan u rolnu koja staje psent u dimilicu. Ja u zadne vreme koristim koristim komade drveta topole ili bukve koji mi ostaju kao otpad prilikom izrade kosnica. Sustina koriscenja dimilice je u tome da se koristi sto manje znaci samo onda kada je to preko potrebno. Dim deluje na pcele tako sto kod njih budi instinktivnu urodjenu radnju da kad osete dim sto za njih znaci sumski pozar umesto da napadaju one uzimaju med nebi li ga spasle u slucaju da moraju da napuste stablo odnosno kosnicu. Toliko o dimilici.

Comments

Popular posts from this blog

DMB 450m

Betonski stubovi

Pogace za pcele, kako ih ja pravim